Stoli® Group skelbia apie prekinio ženklo keitimą

Niujorkas, NY – 2022 m. kovo 4 d. Stoli® Group šiandien paskelbė apie svarbų prekės ženklo įvaizdžio keitimą ir Stolichnaya® vardo naudojimo pabaigą. Tiesiogiai reaguojant į Rusijos agresiją Ukrainos atžvilgiu, buvo nuspręsta, jog degtinė bus parduodama ir komunikuojama kaip Stoli®. Trys veiksniai, lemiantys tokį sprendimą, yra: oponuojanti Stoli® Group įkūrėjo pozicija Putino režimo atžvilgiu, Stoli darbuotojų ryžtas imtis veiksmų, bei noras reprezentuoti tikslią Stoli® kilmės šalį - Latviją.

„Nors nuo 2000 metų buvau priverstas palikti Rusiją dėl pasipriešinimo Putinui, vis tiek didžiuojuosi prekės ženklu Stolichnaya“, – komentavo Yuri Shefler, Stoli® Group įkūrėjas. „Šiandien priėmėme sprendimą iš pagrindų pakeisti prekės ženklo įvaizdį, nes pavadinimas nebeatspindi mūsų organizacijos. Labiau už viską noriu, jog Stoli® atstovautų taiką Europoje ir solidarumą su Ukraina“.

Nuo tada, kai Yuri Shefler buvo ištremtas, Stoli® degtinės gamyklos yra Latvijoje, kur vyksta maišymas, filtravimas, išpilstymas, pakavimas ir distribucija. Anksčiau šią savaitę buvo paskelbta, kad po Rusijos invazijos į Ukrainą, Stoli® bendradarbiaus tik su Slovakijos tiekėjais, kad užtikrintų 100% ne rusišką Alfa spirito kilmę.

„Mums tai labai asmeniška. Kaip buvęs Royal Marine Commando (liet. Karališkasis Jūrų Pėstininkų) būrio narys, labai gerai žinau karo siaubą“, – komentavo Damian McKinney, Stoli® Group generalinis direktorius. „Mes turime darbuotojų, partnerių ir distributorių regione, kurie buvo tiesiogiai paveikti. Jie prašo mūsų imtis drąsios pozicijos. Tai vienas tų veiksmingų ir prasmingų dalykų, kuriuos galime padaryti, kad aiškiai parodytume, jog palaikome Ukrainą.

Siekdama visokeriopai remti Ukrainą, Stoli® teikia ilgalaikę finansinę paramą World Central Kitchen (WCK), ne pelno siekiančiai organizacijai, kuri yra pirmoji priešakinėse linijose tiekianti maistą, reaguojant į klimato, humanitarines ir bendruomenės krizių problemas. Parama yra tiesiogiai skirta pagalbai Ukrainai. Bendrovei ir toliau bendradarbiaujant su partneriais Ukrainos regionuose, bus paskelbtos tolimesnės iniciatyvos humanitarinės krizei spręsti.

Apie Stoli® Group

Stoli® Group buvo įkurta 2013 m. ir yra atsakinga už SPI stipriųjų gėrimų ir vynų gamybą, valdymą ir platinimą. Daugiausia žinoma dėl Stolichnaya®  prekės ženklo, tačiau Stoli® Group pastaraisiais metais išplėtė savo portfelį, kad patenkintų sofistikuotų skonių ieškančius vartotojus. Pagrindiniai prekių ženklai yra: Stoli®, elit™, Bayou® Rum, Kentucky Owl™, Villa One™, Gator Bite™ Rum Liquers, Cenote™ Tequila, Tulchan Gin™, Se Busca™ Mezcal ir Stoli Group vyno padalinys, Tenute del Mondo®. Stoli® Group, veikianti daugiau nei 176 rinkose, dirba su motyvuota 200 distributorių komanda visame pasaulyje. Stoli® Group, kurios būstinė yra Liuksemburge, turi gamyklas Ispanijoje, Italijoje, Argentinoje ir Jungtinėse Valstijose, kai kurios iš jų yra persipynusios su praėjusio amžiaus pradžios istorija. Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite stoli-group.com.

Stoli® Group announces major rebrand

New York, NY – March 04, 2022 - Stoli® Group today announced a major rebrand and the end of the use of the Stolichnaya name. In direct response to Russia’s invasion of Ukraine, the vodka will exclusively be sold and marketed as Stoli. The three driving factors behind the decision are the founder’s vehement position on the Putin regime; the Stoli employees determination to take action; and the desire to accurately represent Stoli’s roots in Latvia.    

“While I have been exiled from Russia since 2000 due to my opposition to Putin, I have remained proud of the Stolichnaya brand,” commented Yuri Shefler, Founder, Stoli Group. “Today, we have made the decision to rebrand entirely as the name no longer represents our organization. More than anything, I wish for ‘Stoli’ to represent peace in Europe and solidarity with Ukraine.”    

Since Shefler was exiled, Stoli Vodka’s production facilities have been located in Latvia where blending, charcoal column filtration, bottling, packaging and distribution are handled. Earlier this week it was announced that after Russia’s invasion of Ukraine, Stoli would engage exclusively with Slovakian sources to further ensure 100% non-Russian alpha grade spirit.

“This is very personal to us. As a former Royal Marine Commando, I know all too well the horrors of war,” commented Damian McKinney, Global CEO, Stoli Group. “We have employees, partners and distributors in the region directly impacted. They are asking that we take a bold stand. This is one actionable, meaningful thing we can do to make it clear that we support Ukraine.”     

To further support Ukraine, Stoli has made a financial commitment to World Central Kitchen (WCK), a non-profit organization that is first to the frontlines, providing meals in response to climate, humanitarian, and community crises. The support will go directly to relief in Ukraine. As the company continues to work with partners in the region, further initiatives to address the humanitarian crisis will be announced.

About Stoli® Group 

Stoli® Group was established in 2013 and is responsible for the production, management, and distribution of a global spirits and wines portfolio. Mainly known for the Stoli® Vodka brand, Stoli Group has expanded to appeal to luxury on-premise and more sophisticated global consumers. Signature brands are: Stoli® Vodka, elit™Vodka, Bayou® Rum, Kentucky Owl™, Villa One™, Gator Bite™ Rum Liquers, Cenote™ Tequila, Tulchan Gin™, Se Busca™ Mezcal and Stoli Group’s wine division, Tenute del Mondo®. With a presence across a network of more than 176 markets, Stoli Group works with a passionate team of 200 distributors around the world. Headquartered in Luxembourg, Stoli has production facilities in Spain, Italy, Argentina, and the United States, some of which are steeped in history dating back to the early part of the last century. For more information, visit stoli-group.com.